Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s III. důchodovým pilířem
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction of the Third Pension Pillar
Autoři:
Filkuka, Martin ; Hedija, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce má za cíl pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost studentů vysokých škol se třetím pilířem důchodového systému. V první části jsou uvedeny cíle práce včetně potřebných metod. Následující teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového výzkumu a také definováním zákazníka a jeho spokojenosti, včetně metod, kterými se měří. Mimo jiné je zde popsáno obecné fungování důchodových systémů a jednotlivých pilířů. Praktická část obsahuje marketingový výzkum, vyhodnocení nashromáţděných dat a vlastní návrhy na zlepšení tohoto produktu.
This thesis aims at using marketing research to determine customer satisfaction of university students with the third pillar of the pension system. The first section describes the objectives of the work, including the necessary methods. The following theoretical part deals with basic concepts of marketing, marketing research, as well as defining the customer and his satisfaction, including methods by which satisfaction is measured. In addition, there is a description of the general operation of pension systems and individual pillars. The practical part includes marketing research, evaluation of the collected data and own suggestions for improving this product.
Klíčová slova:
doplňkové penzijní spoření; důchodový systém; III. pilíř; Marketing; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníka; zákazník; additional pension savings; customer; customer satisfaction measurement; III. pillar; Marketing; marketing research; pension system
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39312