Název:
Návrh změn marketingových aktivit vybrané společnosti zaměřených na podporu volby dalšího vzdělávání
Překlad názvu:
Proposal of Changes of Marketing Activities in a Selected Company Focused at Promoting Further Education Options
Autoři:
Šatníková, Zuzana ; Kroulík, Tomáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na propagaci oboru Mechanik plastikářských strojů na Středním odborném učilišti Svitavy za podpory společnosti REHAU, s.r.o. za účelem získání více uchazečů o obor. Na základě finančních analýz a realizovaného marketingového výzkumu jsou provedeny návrhy. Pro SOU Svitavy a společnost REHAU, s.r.o. jsou navrženy změny komunikačních aktivit, vylepšení produktu školy a úprava personálního informačního systému.
This Master’s thesis focuses on promoting of specialization Mechanic of plastic machinery at The Secondary Vocational School in Svitavy with the support of REHAU, s.r.o. in order to obtain more candidates for this specialization. Suggestions are made based on financial analysis and implemented marketing research. Changes of communication activities, improvements of product of school and modification of personnel information system for SVS Svitavy a company REHAU, s.r.o. are proposed.
Klíčová slova:
dotazník.; finanční analýza; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model konkurenčních sil; SLEPT analýza; Řízení lidských zdrojů; financial analysis; Humen resources management; marketing mix; marketing research; Porter five forces analysis; questionnaire.; SLEPT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36816