Název:
Marketingový mix TK Orel Telnice
Překlad názvu:
Marketing Mix of TK Orel Telnice
Autoři:
Zámečníková, Klára ; Kuneš, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšířit portfolio nabízených služeb Tanečního klubu Orel Telnice a pro tyto navrhované služby zpracovat marketingový mix. Práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy pro nové služby. Navrhované služby jsou složené ze dvou částí a pro každou je zpracovaný marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci. Práce obsahuje také vyčíslení nákladů a výnosů spojených s realizací nových služeb.
The main aim of the thesis was to expand the portfolio of services offered TK Orel Telnice and these proposed services to create the marketing mix. Thesis includes analysis of the external and internal environment and resulting proposals for new services. The proposed services are composed of two parts and each is treated the marketing mix, which includes defining services, pricing, promotion and distribution. This thesis also includes calculation of the costs and income connected with the implementation of new services.
Klíčová slova:
cena; distribuce; kalkulace.; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace; služby; calculation; marketing; Marketing mix; place; price; product; promotion; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39693