Název: Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for a Company
Autoři: Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7S; Břeclav; Caffe Marco; finanční analýza; Marketing; marketingové strategie; marketingový audit; McKinsey; Porterova analýza; segmentace; SWOT analýza; 7S; Břeclav; Caffe Marco; financial analysis; Marketing; marketing audit; marketing strategy; McKinsey; Porter's analysis; segmentation; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31988

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224797


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet