Original title:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for a Company
Authors:
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
This master’s thesis identifies current marketing processes and tools of cafe Caffe Marco. After that the analyses of the evolution of the external and internal environment are realized and proposed relevant marketing strategy based on researches and analyses. The proposed actions are fully reflected in the measures in related parts of organizational and financial character, and the key factors for successful implementation of the proposed measures are set.
Keywords:
7S; Břeclav; Caffe Marco; financial analysis; Marketing; marketing audit; marketing strategy; McKinsey; Porter's analysis; segmentation; SWOT analysis; 7S; Břeclav; Caffe Marco; finanční analýza; Marketing; marketingové strategie; marketingový audit; McKinsey; Porterova analýza; segmentace; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31988