Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Autoři:
Červenková, Jana ; Šupová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře KM Travel a návrhy opatření na zlepšení její úrovně. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníků a kvalita služeb. V praktické části je provedena analýza společnosti KM Travel a vyhodnocení získaných informací z dotazníků. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This master’s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction for a travel agency KM Travel and recommendations for its improvement. The theoretical part deals with basic concepts, such as marketing research, customer, customer satisfaction and quality of service. In the practical part is an analysis of KM Travel and analyze the information obtained from questionnaires. Based on the evaluation are suggested measures and recommendations to increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník.; Marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing research; questionnaire.; satisfaction measurement
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24997