Original title:
Expanze podniku na Polský trh
Translated title:
Company Expansion on the Polish Market
Authors:
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
This thesis focuses on the critical analysis of the company on the basis of a strategy is designed to expand the company in a foreign market. The analytical part of this work also contains a comprehensive view of the situation on the Polish railway market. The draft strategy takes into account all the risks and opportunities that are presented on the Polish railways.
Keywords:
competition analysis; Expansion; internal analysis; International marketing; marketing strategy.; Poland; risks in international trade; analýza konkurence; Expanze; internacionální marketing; interní analýza; marketingová strategie.; Polsko; rizika v mezinárodním obchodu
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/32244