Název:
Návrh marketingové strategie pro wellness komplex "Vitality"
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for the Wellness Complex "Vitality"
Autoři:
Raždíková, Kateřina ; Záhorský, Vladimír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie a komunikačního plánu pro úplně nový wellness komplex „Vitality“. O postavení wellnessového centra se stále jedná a proto bylo vhodné vytvořit ucelenou marketingovou strategii, aby jednatelé věděli, kolik taková propagace bude stát. Celou diplomovou práci jednatelé po vypracování dostanou pro svoji vlastní potřebu.
This diploma thesis is focused on marketing strategy and communication plan for the new wellness complex "Vitality". The status of the wellness center is still being discussed and that it why was appropriate to create a whole marketing strategy that executives know how much money such promotions will cost. The whole finished diploma thesis will executives get for their own use.
Klíčová slova:
marketingový plán; odpočinek; saunový svět; Wellness; marketing plan; relax; sauna world; Wellness
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31491