Original title:
Návrh marketingové strategie pro wellness komplex "Vitality"
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for the Wellness Complex "Vitality"
Authors:
Raždíková, Kateřina ; Záhorský, Vladimír (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie a komunikačního plánu pro úplně nový wellness komplex „Vitality“. O postavení wellnessového centra se stále jedná a proto bylo vhodné vytvořit ucelenou marketingovou strategii, aby jednatelé věděli, kolik taková propagace bude stát. Celou diplomovou práci jednatelé po vypracování dostanou pro svoji vlastní potřebu.
This diploma thesis is focused on marketing strategy and communication plan for the new wellness complex "Vitality". The status of the wellness center is still being discussed and that it why was appropriate to create a whole marketing strategy that executives know how much money such promotions will cost. The whole finished diploma thesis will executives get for their own use.
Keywords:
marketing plan; relax; sauna world; Wellness; marketingový plán; odpočinek; saunový svět; Wellness
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/31491