Název:
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Překlad názvu:
Using E-marketing to Promote Luxury Brand W LINIE on the Czech and Slovak Markets
Autoři:
Chocholáč, Jan ; MBA, Luboš Lněnička, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce na téma „Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky WLINIE na českém a slovenském trhu“ pojednává o možnostech propagace luxusní značky WLINIE na Internetu. Práce se zaobírá metodami zvýšení návštěvnosti www stránek a budování povědomí o značce. Podrobněji se věnuje i social media marketingu, seo optimalizaci a ppc kampaním.
Diploma thesis „Using e-marketing to promote luxury brand WLINIE on the Czech and Slovak market “ deals with possibilities of propagation of luxury brand WLINIE on the internet. The thesis describes how to increase visitors of the web pages and build luxury image. The work discusses possibility of SEO optimization, social media marketing and PPC campaign.
Klíčová slova:
e-marketing; internetový marketing; PPC; SEO; sociální média; e-marketing; internet marketing; PPC; SEO; social media
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27872