Original title:
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Translated title:
Using E-marketing to Promote Luxury Brand W LINIE on the Czech and Slovak Markets
Authors:
Chocholáč, Jan ; MBA, Luboš Lněnička, (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce na téma „Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky WLINIE na českém a slovenském trhu“ pojednává o možnostech propagace luxusní značky WLINIE na Internetu. Práce se zaobírá metodami zvýšení návštěvnosti www stránek a budování povědomí o značce. Podrobněji se věnuje i social media marketingu, seo optimalizaci a ppc kampaním.
Diploma thesis „Using e-marketing to promote luxury brand WLINIE on the Czech and Slovak market “ deals with possibilities of propagation of luxury brand WLINIE on the internet. The thesis describes how to increase visitors of the web pages and build luxury image. The work discusses possibility of SEO optimization, social media marketing and PPC campaign.
Keywords:
e-marketing; internet marketing; PPC; SEO; social media; e-marketing; internetový marketing; PPC; SEO; sociální média
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27872