Název:
Marketingový plán
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan
Autoři:
Sedláčková, Veronika ; Kovářová, Ivana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zpracována na marketingový plán pro VMD drogerii v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingového plánu a postupů při jeho vytváření, které jsou podloženy literárními zdroji. Práce analyzuje současný stav prodejny, její možnosti a problémy. Na základě získaných dat je vytvořen vlastní marketingový plán. Poslední část tvoří návrhová řešení.
The Master´s thesis focuses on the marketing plan for VMD Drogerie in the city of Uherské Hradiště. The theoretical part includes the information from the field of a marketing plan and procedures for the creation, which are connected on the literary sources. The thesis analyzes the current situation of drugstores, its opportunities and problems. The obtained data was used for the creation of a marketing plan. The last part of this thesis brings also suggestion solutions.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; marketingový plán; SWOT analýza; marketing; marketing plan; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/23669