Original title:
Marketingový plán
Translated title:
Proposal of Marketing Plan
Authors:
Sedláčková, Veronika ; Kovářová, Ivana (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zpracována na marketingový plán pro VMD drogerii v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingového plánu a postupů při jeho vytváření, které jsou podloženy literárními zdroji. Práce analyzuje současný stav prodejny, její možnosti a problémy. Na základě získaných dat je vytvořen vlastní marketingový plán. Poslední část tvoří návrhová řešení.
The Master´s thesis focuses on the marketing plan for VMD Drogerie in the city of Uherské Hradiště. The theoretical part includes the information from the field of a marketing plan and procedures for the creation, which are connected on the literary sources. The thesis analyzes the current situation of drugstores, its opportunities and problems. The obtained data was used for the creation of a marketing plan. The last part of this thesis brings also suggestion solutions.
Keywords:
marketing; marketing plan; marketing strategy; SWOT analysis; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/23669