Název: Návrh marketingové strategie vybrané společnosti na trhu e-commerce
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy for Selected Company in E-commerce
Autoři: Blahová, Aneta ; Toboláková, Pavla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce.; Marketingová strategie; Marketingový mix; PEST analýza; Porterův model; SWOT analýza; e-commerce.; Marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; Porter model; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/24754

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223887


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet