Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti na trhu e-commerce
Blahová, Aneta ; Toboláková, Pavla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie kategorie móda ve vybrané internetové společnosti. Práce obsahuje situační analýzu makroprostředí a mikroprostředí firmy. Součástí je také marketingový výzkum zaměřený na současné zákazníky a jejich nákupní chování. Práce obsahuje rovněž návrhy změn uživatelského webového rozhraní a strategie marketingového mixu se zaměřením na komunikační stra-tegii společnosti. Výsledkem této práce jsou konkrétní návrhy a doporučení, které by ved-ly k dosažení strategických cílů společnosti.
Sociální a ekonomická náročnost integrace tělesně postižených do běžných škol
Toboláková, Pavla ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Rotport, Miloslav (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice integrace tělesně postižených žáků do běžných škol. V práci se zaměřuji na integraci v rámci středoškolského vzdělávání. První část se zabývá teoretickými poznatky z problematiky týkající se tělesného postižení, integrace, legislativního zajištění integrace a v neposlední řadě sociální a finanční náročností integrace tělesně postižených žáků do běžných škol. Praktická část je pak věnována statistickému sledování zdravotně postižených jedinců se zaměřením na tělesné postižení. Blíže rozebrané statistiky se věnují studentům středních škol s tělesným postižením. Následují výsledky výzkumného šetření v oblasti integrace v středoškolském vzdělávání se zaměřením na stručnou charakteristiku integrace žáků do vybrané školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.