Název: Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Překlad názvu: The Analysis of Real Estate Agencies Perception
Autoři: Peťa, Tomáš ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; hypotéza; image; marketing; marketingový výzkum; realitní společnost; služby; hypothesis; image; market research; marketing; questionnaire; real estate company; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21098

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223839


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet