Název:
Marketingová strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Autoři:
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie na zahraničním trhu pro podnik EC Engineering, který nabízí služby v oblasti simulačních softwarů. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a navrhuje její zefektivnění.
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Klíčová slova:
Marketing; marketing mix; marketing strategy; micro and macro environment; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mikro a makro prostředí
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11813