Original title:
Marketingová strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Translated title:
Marketing Strategy of a Company Entering Foreign Market
Authors:
Mazuch, Jan ; Miholová, Barbora (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie na zahraničním trhu pro podnik EC Engineering, který nabízí služby v oblasti simulačních softwarů. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a navrhuje její zefektivnění.
This master’s thesis deals with creating marketing strategy at a foreign market for EC Engineering Company which offers services in software simulations. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Keywords:
marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mikro a makro prostředí; Marketing; marketing mix; marketing strategy; micro and macro environment
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11813