Název:
Návrh na zlepšení marketingové strategie firmy
Překlad názvu:
Proposal for the Marketing Strategy Improvements of a Company
Autoři:
Husáková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti prodávající knihy. Teoretická část poskytuje teoretické východiska týkající se marketingové strategie. Na základě analytické části analyzující aktuální marketingovou strategii společnosti jsou vypracovány návrhy na její zlepšení.
Diploma thesis deals with the marketing strategy of a book selling company. Theoretical part provides theoretical background on marketing strategy. Based on analytical part analysing current marketing strategy of the company are developed proposals for its improvement.
Klíčová slova:
marketing mix; marketing plan; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18183