Název: Návrh na zlepšení marketingové strategie firmy
Překlad názvu: Proposal for the Marketing Strategy Improvements of a Company
Autoři: Husáková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing mix; marketing plan; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18183

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223561


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet