Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Překlad názvu:
Proposal for an Improvement of Company Customer Satisfaction
Autoři:
Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.
This Diploma thesis deals with customer satisfaction. Specifically it analyses customer satisfaction with services provided by Internet access from network24 Ltd. Based on theoretical knowledge was at first conducted analysis of the company and then customer satisfaction survey. This thesis also includes proposals to improve customer satisfaction and to increase the number of customers.
Klíčová slova:
Dotazník; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníků; zákazník.; customer satisfaction; customer.; marketing research; Questionare; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8218