Original title:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Translated title:
Proposal for an Improvement of Company Customer Satisfaction
Authors:
Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.
This Diploma thesis deals with customer satisfaction. Specifically it analyses customer satisfaction with services provided by Internet access from network24 Ltd. Based on theoretical knowledge was at first conducted analysis of the company and then customer satisfaction survey. This thesis also includes proposals to improve customer satisfaction and to increase the number of customers.
Keywords:
customer satisfaction; customer.; marketing research; Questionare; services; Dotazník; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníků; zákazník.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8218