Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction Big One Fitness
Autoři:
Rašovská, Aneta ; Nejzchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
The diploma thesis focuses on the proposition, implementation and evaluation of marketing research of customer satisfaction at 'Big One Fitness'. It addresses the issue of customer satisfaction, services and a questionnaire as the method of questioning. It also analyses the starting position of the company within the competitive environment. Based on the findings of this research it suggests recommendations to enhance customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketingová situační analýza; Marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníka; statistické vyhodnocení dotazníku; SWOT analýza; customer satisfaction; marketing audit; Marketing research; questionnaire; services; statistical evaluation of questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18180