Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction Big One Fitness
Authors:
Rašovská, Aneta ; Nejzchleb, Michal (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
The diploma thesis focuses on the proposition, implementation and evaluation of marketing research of customer satisfaction at 'Big One Fitness'. It addresses the issue of customer satisfaction, services and a questionnaire as the method of questioning. It also analyses the starting position of the company within the competitive environment. Based on the findings of this research it suggests recommendations to enhance customer satisfaction.
Keywords:
customer satisfaction; marketing audit; Marketing research; questionnaire; services; statistical evaluation of questionnaire; SWOT analysis; dotazník; marketingová situační analýza; Marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníka; statistické vyhodnocení dotazníku; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18180