Název:
Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku
Překlad názvu:
Design of Communication Mix of a Particular Company
Autoři:
Líšková, Kristina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku.
The Master thesis “Proposal of Communication mix of Particular Company” deals with the analysis of current situation in the Café Pod hodinami its environment and the factors affecting customers. On the basis of findings the thesis includes a proposal of communication mix, which should help increase customer satisfaction, increase the number of customers and achieve greater profit.
Klíčová slova:
Komunikační mix; marketing; marketingový mix; okolí podniku; reklama; advertisement; Communication mix; company environment; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8286