Název:
Zkvalitnění služeb Hotelu Centro spojené s přechodem na vyšší stupeň hotelové klasifikace
Překlad názvu:
The Service Improvement of Hotel Centro Associated with Changeover to a Higher Hotel Classification Degree
Autoři:
Vaculíková, Michaela ; Chalupa, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Hotelu Centro a procesem zavedení systému oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení České republiky s cílem získání 4**** třídy v kategorii „Hotel“. Vyhodnocuje současný stav a následně na základě zjištěných nedostatků a požadavků klasifikace navrhuje potřebná zlepšení a opatření. Provádí samotným procesem získání klasifikačního osvědčení.
The diploma thesis deals with the analysis of the customer´s satisfaction of the Hotel Centro and with the process of implementation of the official standard classification of the accommodation facilities in the Czech republic system with an aim to obtain a 4**** class in a category „Hotel“. It assesses a current phase and then on the basis of observed shortages and classification requirements suggest desirable improvements and measures. It shows the process of obtaining the classification certificate.
Klíčová slova:
jednotná hotelová klasifikace; Marketing hotelu; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; customer´s satisfaction; Hotel marketing; marketing research; standard hotel classification
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17730