Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Original title:
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Translated title:
Factors of Sucesse of Personall Selling - Evaluation of Marketing Research and Dependence of Economical Factors as a Management Decision Support for a Company
Authors:
Čadová, Kateřina ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chvátalová, Zuzana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. Výsledky jsou interpretovány s cílem formulovat následná doporučení pro podporu manažerského rozhodování.
In this diploma thesis is monitored the percentage of direct sales presentations. The implementation of marketing research analysis the individual influencing factors with the support of quantitative methods and appropriate computer system. The results are interpreted in order to formulate recommendations for the subvention of the business decisions.
Keywords:
Direct sales; Maple.; marketing research; time series; Maple.; marketingový výzkum; Přímý prodej; časová řada
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4245