Název:
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Proposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standard
Autoři:
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
This thesis was a research and analysis of the levels of different customer satisfaction standards in the family construction company. The analysis involved conducting internal and external environment assessments of the company. The data collected on customer satisfaction from clients was carried out by using a qualitative questionnaire method. This study provided the host family construction company with recommendations on how to develop the customer satisfaction standards, which in turn will improve their market position.
Klíčová slova:
dotazníková metoda; hodnocení; loajalita zákazníka; marketing; marketingový mix; návrh; Porterova analýza odvětví; spokojenost; stavitelství; SWOT analýza; výzkum; Zákazník; construction; Customer; customer loyalty; evaluation; marketing; marketing mix; Porter's industry analysis; questionnaire method; research; satisfaction; suggestion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11885