Název: Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Proposal of the Improvement of Customer Satisfaction Standard
Autoři: Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníková metoda; hodnocení; loajalita zákazníka; marketing; marketingový mix; návrh; Porterova analýza odvětví; spokojenost; stavitelství; SWOT analýza; výzkum; Zákazník; construction; Customer; customer loyalty; evaluation; marketing; marketing mix; Porter's industry analysis; questionnaire method; research; satisfaction; suggestion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11885

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222752


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet