Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors: Jangl, Patrik ; Miklík, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Analysis; benchmarking; customer satisfaction; goods transport; measuring customer’s satisfaction; research; service quality; transport company ČSAD Hodonín a.s; analýza; benchmarking; dopravní společnost ČSAD Hodonín a.s; kvalita služeb; měření spokojenosti zákazníků; nákladní doprava; průzkum; spokojenost zákazníka

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/11613

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222670


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share