Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Jangl, Patrik ; Miklík, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na výzkum zákaznické spokojenosti s poskytovanými službami. Spokojenost zákazníka je jedním z klíčových faktorů úspěšnosti na trhu. Výsledkem a cílem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení současné úrovně zákaznické spokojenosti v budoucnu.
The thesis concetrates on the customer satisfaction research with provided service. The customer satisfaction is one of the key success factors on the market. The result and the goal of this thesis is output in the form of suggestions and recommendations, which should lead to an increase in the current level of customer satisfaction in future.
Keywords:
Analysis; benchmarking; customer satisfaction; goods transport; measuring customer’s satisfaction; research; service quality; transport company ČSAD Hodonín a.s; analýza; benchmarking; dopravní společnost ČSAD Hodonín a.s; kvalita služeb; měření spokojenosti zákazníků; nákladní doprava; průzkum; spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11613