Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Jangl, Patrik ; Miklík, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na výzkum zákaznické spokojenosti s poskytovanými službami. Spokojenost zákazníka je jedním z klíčových faktorů úspěšnosti na trhu. Výsledkem a cílem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení současné úrovně zákaznické spokojenosti v budoucnu.
The thesis concetrates on the customer satisfaction research with provided service. The customer satisfaction is one of the key success factors on the market. The result and the goal of this thesis is output in the form of suggestions and recommendations, which should lead to an increase in the current level of customer satisfaction in future.
Klíčová slova:
analýza; benchmarking; dopravní společnost ČSAD Hodonín a.s; kvalita služeb; měření spokojenosti zákazníků; nákladní doprava; průzkum; spokojenost zákazníka; Analysis; benchmarking; customer satisfaction; goods transport; measuring customer’s satisfaction; research; service quality; transport company ČSAD Hodonín a.s
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11613