Název: Návrh komunikačního mixu vybrané události v cestovním ruchu – Festival otevřených sklepů
Překlad názvu: Proposals of Communication Mix for chosen Event in Tourism Open Cellars
Autoři: Cimbalníková, Eva ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: advertising; communication mix; creative strategy; marketing; public relations; komunikační mix; kreativní strategie; marketing; public relations; reklama

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7632

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222662


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet