Original title:
Zavedení elektronického obchodu
Translated title:
Implementation of E-commerce
Authors:
Šúryová, Tatiana ; Ing. et Ing. Gregor T.Kovács (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením webovej prezentácie elektronického obchodu firmy. Zahŕňa charakteristiku a analýzu dotknutého subjektu. Ďalej obsahuje návrh varianty elektronického obchodu, ktorý by mal prispieť k stabilnému postaveniu firmy na tomto trhu, k zvýšeniu u povedomia zákazníkov a v konečnom dôsledku k zvýšeniu zisku. Následne popisuje problémy súvisiace s implementáciou a ekonomické zhodnotenie návrhu elektronického obchodu.
This diploma thesis deals with the creation a web presentation of e-commerce of a firm. It includes descriptions and analysis of the specific subject. Also it contents suggestion of electronic commerce, which should contribute to a stable position of the firm in this market, to increase awareness among customers and ultimately to increase profits. Then it describes the problems related to implementation of e-commerce and economic evaluation of the proposal for electronic commerce.
Keywords:
e-business; e-shop; search engine optimalization; web presentation
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12116