Original title:
Marketingové řízení firmy
Translated title:
Marketing Control of Company
Authors:
Fraňková, Michaela ; Polanský, Tomáš (referee) ; Heralecký, Tomáš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu pro stavební společnost ABC. Diplomová práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku. V teoretické části se zabývám tvorbou marketingového mixu, tj. poukazuji na jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu. V praktické části charakterizuji výše zmíněný podnik a analyzuji stávající složení jeho marketingového mixu.
The aim of my diploma thesis is analysis of contemporary marketing mix and a suggestion of a new mix for building company. This thesis is worked out in conditions of a middle sized company The theoretical part is base on marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in marketing mix. In the practical part, I describe the company and analyze present structure of its marketing mix.
Keywords:
company; marketing; marketing mix; marketing operating; situation analyse; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; podnik; situační analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12701