Název:
Implementace strategického nákupu
Překlad názvu:
Strategic Sourcing Implementation
Autoři:
Beneš, Jaroslav ; Konvičný, Zdeněk (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předložená diplomová práce charakterizuje nákupní procesy v podniku. Vymezuje a definuje způsob práce nákupu, jeho podnikové funkce a procesy. Cílem práce je komplexním způsobem seznámit s nákupními procesy vč. všech důležitých vazeb. Teoretická část předkládá teoretická východiska řešení problémů spojených s absencí strategického nákupu v podniku. Popisuje chybějící procesy a způsob implementace nového oddělení strategického nákupu. Praktická část obsahuje návrh řešení nákupního problému na základě analýzy podniku s cílem implementovat chybějící procesy a soustředit se na volbu dodavatele a jeho rozvoj jako na klíčový nákupní problém. Práce řeší zadanou problematiku koncepčně a dává ucelený přehled všech nákupních činností souvisejících s obstaráváním materiálu do výroby.
The diploma thesis decsribes the company purchasing processes. The thesis is focusing on the company purchasing functions. It defines the working methods and the processes through which the purchasing processes are coordinated. The target is to describe the complexity of the system and its complete structure. The theoretical part presents theoretical solutions to the problems related to absence of the strategic purchasing in the company. It describes the missing processes and suggests how to implement the strategic sourcing department. The practical part is focusing on presenting the solution to problems related to material procuring based on the company financial analysis. The goal is to implement missing processes in the company organization a to focus on the supplier selection and the supplier development as the key purchasing problem. The diploma thesis describes the purchasing system in its complexity. The thesis is structurized to describe every single function and process ensuring that the material procurement works effectively and efficiently.
Klíčová slova:
Marketing nákupu Nákupní proces Nákupní marketingový mix Volba dodavatele Rozvoj dodavatele Logistika nákupu; Purchasing Marketing Purchasing Process Purchasing Marketing Mix Supplier Selection Supplier Development Purchasing Logistics
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11424