Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace parametrů objednávek výrobního materiálu v podniku
Gajďoková, Lucie ; Konvičný, Zdeněk (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza vlivu nastavení vybraných klíčových logistických parametrů v procesu nakupování vstupních materiálů na ekonomiku konkrétního podniku a jejich matematické modelování. Grafické a matematické výstupy v práci budou realizovány v počítačovém systému Maple.
Implementace strategického nákupu
Beneš, Jaroslav ; Konvičný, Zdeněk (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce charakterizuje nákupní procesy v podniku. Vymezuje a definuje způsob práce nákupu, jeho podnikové funkce a procesy. Cílem práce je komplexním způsobem seznámit s nákupními procesy vč. všech důležitých vazeb. Teoretická část předkládá teoretická východiska řešení problémů spojených s absencí strategického nákupu v podniku. Popisuje chybějící procesy a způsob implementace nového oddělení strategického nákupu. Praktická část obsahuje návrh řešení nákupního problému na základě analýzy podniku s cílem implementovat chybějící procesy a soustředit se na volbu dodavatele a jeho rozvoj jako na klíčový nákupní problém. Práce řeší zadanou problematiku koncepčně a dává ucelený přehled všech nákupních činností souvisejících s obstaráváním materiálu do výroby.
Optimalizace parametrů objednávek výrobního materiálu v podniku
Gajďoková, Lucie ; Konvičný, Zdeněk (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza vlivu nastavení vybraných klíčových logistických parametrů v procesu nakupování vstupních materiálů na ekonomiku konkrétního podniku a jejich matematické modelování. Grafické a matematické výstupy v práci budou realizovány v počítačovém systému Maple.
Implementace strategického nákupu
Beneš, Jaroslav ; Konvičný, Zdeněk (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce charakterizuje nákupní procesy v podniku. Vymezuje a definuje způsob práce nákupu, jeho podnikové funkce a procesy. Cílem práce je komplexním způsobem seznámit s nákupními procesy vč. všech důležitých vazeb. Teoretická část předkládá teoretická východiska řešení problémů spojených s absencí strategického nákupu v podniku. Popisuje chybějící procesy a způsob implementace nového oddělení strategického nákupu. Praktická část obsahuje návrh řešení nákupního problému na základě analýzy podniku s cílem implementovat chybějící procesy a soustředit se na volbu dodavatele a jeho rozvoj jako na klíčový nákupní problém. Práce řeší zadanou problematiku koncepčně a dává ucelený přehled všech nákupních činností souvisejících s obstaráváním materiálu do výroby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.