Název:
Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh
Překlad názvu:
Market opportunity analysis and market entry strategy proposals
Autoři:
Hačková, Eva ; Podlešáková, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá možnostmi nově vstupující firmy na trh se službou v oboru účetního poradenství. Je třeba zjistit, zda má taková firma na trh vstoupit či ne a jaké má vyhlídky do budoucna.
This graduation theses is engaged in possibilities a new firm with facility in field of accounting consulting. It is necessary to locate, if it should to entre on the market or not and how ixpectations has it.
Klíčová slova:
podnik podnikatel marketing reklama výdaje příjmy živnost podnikatelský plán; firm entrepreneur marketing advertising expenses earnings trade entrepreneurial plan
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4854