Název: Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh
Překlad názvu: Market opportunity analysis and market entry strategy proposals
Autoři: Hačková, Eva ; Podlešáková, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: podnik podnikatel marketing reklama výdaje příjmy živnost podnikatelský plán; firm entrepreneur marketing advertising expenses earnings trade entrepreneurial plan

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4854

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221590


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet