Original title:
Analýza tržních příležitostí a návrh strategie vstupu na trh
Translated title:
Market opportunity analysis and market entry strategy proposals
Authors:
Hačková, Eva ; Podlešáková, Jitka (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá možnostmi nově vstupující firmy na trh se službou v oboru účetního poradenství. Je třeba zjistit, zda má taková firma na trh vstoupit či ne a jaké má vyhlídky do budoucna.
This graduation theses is engaged in possibilities a new firm with facility in field of accounting consulting. It is necessary to locate, if it should to entre on the market or not and how ixpectations has it.
Keywords:
firm entrepreneur marketing advertising expenses earnings trade entrepreneurial plan; podnik podnikatel marketing reklama výdaje příjmy živnost podnikatelský plán
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4854