Original title:
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Student Agency, s. r. o.
Translated title:
The measurement of customers´ satisfaction with services offered by Student Agency, Ltd.
Authors:
Hadašová, Iva ; Hadaš, Jiří (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce klade důraz na spokojeného zákazníka a budování vztahů firmy se zákazníkem. Obsahuje měření spokojenosti cestujících s autobusovými linkami společnosti Student Agency, s. r. o. a návrh na zkvalitnění těchto linek tak, aby přilákal více spokojených zákazníků a tím zvýšil obsazenost spojů a navýšení zisků společnosti a zároveň posílil její konkurenceschopnost.
This master’s thesis lays emphasis on the satisfaction of the customer and building up relationship between the company and the customer. The thesis contains the measurement of passengers’ satisfaction with coach services offered by Student Agency, Ltd. and the proposal for improvement of these services, the aim of which is to attract more satisfied customers and to increase the occupancy of the routes. Thanks to this proposal, the company is able to strengthen its competitiveness.
Keywords:
customer´s satisfaction; marketing research; measurement of satisfaction; relationship between company and customer; marketingový výzkum; měření spokojenosti; spokojenost zákazníka; vztah firmy se zákazníkem
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25465