Original title: Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
Translated title: Marketing of tobacco products in Czech Republic and its future after legal changes covered in Tobacco Product Directive in 2016
Authors: Slavíček, David ; Stříteský, Václav (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Advertising regulation; Marketing of tobacco products; Tobacco Products directive 2014/40/EU; Marketing tabákových výrobků; Regulace reklamy; Směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50824

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-207061


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-02, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share