Název: Marketing tabákových výrobků v České republice a jeho budoucnost po legislativních změnách směrnice o tabákových výrobcích v roce 2016
Překlad názvu: Marketing of tobacco products in Czech Republic and its future after legal changes covered in Tobacco Product Directive in 2016
Autoři: Slavíček, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing tabákových výrobků; Regulace reklamy; Směrnice o tabákových výrobcích 2014/40/EU; Advertising regulation; Marketing of tobacco products; Tobacco Products directive 2014/40/EU

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50824

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-207061


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet