Original title:
Význam sociálnej siete Facebook v marketingovej komunikácií vybranej firmy
Translated title:
The importance of social networking site Facebook in marketing communications of the selected company
Authors:
Novotná, Jana ; Stříteský, Václav (advisor) ; Strychová, Tereza (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom práce je na základe analýzy výsledkov z dotazníkov a analýzy facebookovej komunikácie konkurenčných značiek zhodnotiť a navrhnúť zlepšenia pre marketingovú komunikáciu vybranej firmy na webovej sociálnej sieti Facebook, ktoré sa budú zaoberať zlepšením v rámci fanúšikovskej základne a aj cieľovej skupiny všeobecne. V teoretickej časti sú popísané sociálne siete s dôrazom na webovú sociálnu sieť Facebook a možnosti jej využitia pre firmy. Praktická časť je zameraná na analýzu komunikácie jednotlivých značiek detskej výživy na webovej sociálnej sieti Facebook, vnímanie a vplyv tejto komunikácie na spotrebiteľov a tiež prieskum spokojnosti fanúšikov vybranej značky s komunikáciou a obsahom na jej oficiálnych facebookových stránkach.Cílem práce je na základě analýzy výsledků z dotazníků a analýzy facebookové komunikace konkurenčních značek zhodnotit a navrhnout zlepšení pro marketingovou komunikaci vybrané firmy na webové sociální síti Facebook, které se budou zabývat zlepšením v rámci fanouškovské základně a i cílové skupiny obecně. V teoretické části jsou popsané sociální sítě s důrazem na webovou sociální síť Facebook a možnosti jejího využití pro firmy. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace jednotlivých značek dětské výživy na webové sociální síti Facebook, vnímání a vliv této komunikace na spotřebitele a také průzkum spokojenosti fanoušků vybrané značky s komunikací a obsahem na jejích oficiálních facebookových stránkách.The goal of the thesis is to assume and recommend certain improvements that are based on the Facebook competing brands analysis and the outputs from the questionnaires to the selected company which is active in the babyfood sector. According to these new recommendations the Facebook marketing communication should be improved towards fans and the target group in general. The theoretical part describes the social networks with a focus the Facebook and the possibility of its use for business. The practical part focuses on the communication analysis of each babyfood brand on the social networking website Facebook, and the perception and the impact of this communication on consumers. This part also focuses on the satisfaction with the content and the communication of the selected brand's official Facebook page.
Keywords:
Content Marketing; Facebook; Marketing Communication; Social Networks; Content marketing; Facebook; Marketingová komunikace; Sociální sítě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50782