Název:
Vnímání značky
Překlad názvu:
Brand perception
Autoři:
MEJZLÍKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání značky vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část práce se zabývá výzkumem vnímání značky McDonald's. Cílem bakalářské práce je navrhnout případné změny, které by vedly ke zlepšení vnímání značky ve společnosti McDonald's. Návrhy jsou zpracovány na základě výsledků veřejného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zaměstnanci společnosti. This bachelor thesis is focused on brand perception of a chosen company. In the theoretical part there are explained related terms. The practical part of the thesis is focused on research of brand perception of McDonald's Company. The aim of the thesis is to suggest possible changes in the McDonald's Company for better brand perception. Suggested changes are based on public survey and structured interviews with the employees of the company.
Klíčová slova:
funkce značky; positionig značky; vnímání značky; značka; řízení značky; brand; brand functions; brand management; brand perception; brand positioning Citace: MEJZLÍKOVÁ, Lucie. Vnímání značky. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41676