Název:
Marketingová strategie pro kino Aero
Překlad názvu:
Marketing strategy for the Aero Cinema
Autoři:
Dvořáková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti služeb, konkrétně na příkladu pražského artového kina Aero. Hlavním cílem této práce je návrh na vylepšení stávající marketingové strategie kina. Praktická část práce představuje kino Aero, jeho historii, marketingový mix a SWOT analýzu jeho současné situace. Na základě profilu typického zákazníka, identifikovaného pomocí dotazníkového šetření, jsou navržena možná vylepšení marketingové strategie kina Aero.The bachelor thesis deals with marketing in the field of services, namely in a case of the Prague art Aero Cinema. The main goal of this thesis is to suggest an improvement of the current marketing strategy of the cinema. The practical part of the thesis presents the Aero Cinema, its history, marketing mix and SWOT analysis. Possible improvements of current marketing strategy are suggested on the basis of a typical customer's profile, identified using a survey.
Klíčová slova:
kino Aero; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; služby; SWOT analýza; Aero Cinema; marketing; marketing mix; marketing strategy; services; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41383