Název:
Indický trh s luxusním zbožím
Překlad názvu:
Indian luxury goods market
Autoři:
Dytrtová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem je popsání potenciálu indického trhu s luxusním zbožím. První kapitola nabízí teoretický základ pro následnou analýzu, popisuje luxus, luxusní marketing a zabývá se celosvětovým trhem luxusního zboží a jmenuje největší světové trhy. Druhá kapitola začíná PEST analýzou podnikatelského prostředí Indie, zaměřuje se na historii luxusu v Indii, zmiňuje současné trendy, charakterizuje typického zákazníka luxusního zboží a navíc analyzuje vliv krize na tento specifický sektor. Poslední kapitola se zabývá možnostmi trhu a obsahuje tři případové studie, vyhodnocené SWOT analýzou, francouzského LVMH, indického Forest Eseentials a českého Lasvitu . V neposlední řadě jsou popsány i příležitosti pro české luxusní značky a predikce vývoje na následujících pět let.The main goal of the Batchelor's thesis is to analyse the real potential of Indian market of luxury goods. The first chapter gives theoretical base for further analyse, it defines luxury, describes luxury marketing and outlines world luxury market and highlights the biggest markets with luxury goods. The second chapter starts with PEST analysis of the Indian business environment and focuses directly on the Indian luxury market, its history is mentioned, the key trends are defined and typical Indian luxury consumer is described. Moreover, the impact of financial crisis on this market is illustrated. The last chapter interprets all the possibilities of the market. Three case studies, ended by SWOT analysis, of French LVMH, Indian Forest Essential and Czech Lasvit are included there and also the opportunities for Czech luxury brands are explained. Finally, the prediction for next 5 year is covered in the final chapter.
Klíčová slova:
Forest Essentials; indický trh s luxusním zbožím; Lasvit; luxus; luxusní marketing; LVMH; PEST; SWOT; Forest Essentials; indian luxury market; Lasvit; luxury; luxury marketing; LVMH; PEST; SWOT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45417