Název:
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing utilization of Facebook, focusing on the company Slevomat.cz Ltd.
Autoři:
Zachová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového využití sociální sítě Facebook se zaměřením na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu, sociálních sítích a slevových portálech. Praktická část se věnuje možnostem využití Facebooku. Poznatky nabyté při psaní této práce jsou poté aplikovány na společnost Slevomat.cz, s.r.o. Její marketingová strategie na nejpopulárnější sociální síti je v této práci zhodnocena a srovnána se strategiemi jejích konkurentů.This bachelor thesis analyzes the utilization of Facebook as a marketing tool, focusing on the company Slevomat.cz Ltd. Thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part discusses marketing, social networks and discount portals. The practical part is devoted to the possibilities of using Facebook for marketing purposes. The knowledge acquired during writing this thesis is then applied to the company Slevomat.cz Ltd. The company's marketing strategy on the most popular social network is evaluated and compared with the strategies of its competitors.
Klíčová slova:
Facebook; marketing; marketingový mix; slevový portál; sociální sítě; deal-of-the-day website; Facebook; marketing; marketing mix; social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45709