Original title:
Marketingová stratégia značky Zovirax
Translated title:
Marketing strategy of Zovirax
Authors:
Mráz, Miroslav ; Postler, Milan (advisor) ; Tatičová, Lucia (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať marketingovú stratégiu značky Zovirax a na základe tejto analýzy navrhnúť možné vylepšenia do budúcnosti. Teoretická časť má tri kapitoly. Prvá sa venuje vymedzeniu základných pojmov, ktoré súvisia s marketingom. Druhá kapitola sa venuje vymedzeniu značky a jej úlohe. Tretia kapitola sa zaoberá teoretickým vymedzením marketingovej stratégie s jej zložkami, vrátane stratégie na úrovni produktu, ceny, distribúcie a komunikácie. Po teoretickej časti nasleduje praktická časť, kde sa venujem samotnej marketingovej stratégii značky Zovirax. Návrhy zlepšenia a odporúčania do budúcnosti vychádzajú zo SWOT analýzy, z analýzy konkurencie, z analýzy súčasnej marketingovej stratégie a z vlastného výskumu.Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat marketingovou strategii značky Zovirax a na základě této analýzy navrhnout možné vylepšení do budoucna. Teoretická část má tři kapitoly. První se věnuje vymezení základních pojmů, které souvisí s marketingem. Druhá kapitola se věnuje vymezení značky a její role. Třetí kapitola se zabývá teoretickým vymezením marketingové strategie s jejími složkami, včetně strategie na úrovni produktu, ceny, distribuce a komunikace. Po teoretické části následuje praktická část, kde se věnuji samotné marketingové strategii značky Zovirax. Návrhy zlepšení a doporučení do budoucna vycházejí ze SWOT analýzy, z analýzy konkurence, z analýzy současné marketingové strategie a z vlastního výzkumu.The aim of this thesis is to analyze the marketing strategy of brand Zovirax and, according to this analysis, recommend the improvements into the future. Theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes the basic terms related to marketing. The second chapter describes the term brand and its role in marketing. The third chapter dedicates to theoretical definition of marketing strategy with its elements including strategies at the level of product, price, distribution and communication. The theoretical part is followed by a practical part, which deals with the actual marketing strategy of Zovirax. Proposals for improvements and suggestions into the future are based on the SWOT analysis, analysis of competition, analysis of current marketing strategy and on my own research.
Keywords:
Brand; Marketing strategy; Zovirax; Marketingová strategie; Značka; Zovirax
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/45067