Název: Marketingová stratégia značky Zovirax
Překlad názvu: Marketing strategy of Zovirax
Autoři: Mráz, Miroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Značka; Zovirax; Brand; Marketing strategy; Zovirax

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45067

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet