Original title: Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu
Translated title: The position of fairtrade products on the regional market
Authors: ZEMENOVÁ, Edita
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: campaigns; chain stores; commodities; Faculty of Economics; Fair trade; marketing mix; principles; specialty health food stores; Ekonomická fakulta; Fair trade; kampaně; komodity; marketingový mix; obchodní řetězce; principy; specializované prodejny zdravé výživy
Citation: ZEMENOVÁ, Edita. Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/31989

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-173563


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2014-06-05, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share