Název:
Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu
Překlad názvu:
The position of fairtrade products on the regional market
Autoři:
ZEMENOVÁ, Edita Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Fair trade je koncept, který přináší lepší podmínky pro producenty v rozvojových zemích a má za cíl zlepšovat jejich sociální, ekonomický a environmentální profil. Pokud chceme charakterizovat trh fair trade v Jihočeském kraji, musíme se zabývat prodejními místy a spotřebitelskými preferencemi. Na sílící fenomén fair trade mají vliv i mnohé kampaně a projekty podporující filosofii fair trade.The fair trade is a concept that comes with better conditions for producers of the developing countries. It aims to improve their social, economic and environmental profile. If we want to describe fair trade market in South Bohemia Region, we have to deal with points of sale and customer's preferences. The growing phenomenon of the fair trade is also caused by many campaigns and projects supporting its philosophy.
Klíčová slova:
Ekonomická fakulta; Fair trade; kampaně; komodity; marketingový mix; obchodní řetězce; principy; specializované prodejny zdravé výživy; campaigns; chain stores; commodities; Faculty of Economics; Fair trade; marketing mix; principles; specialty health food stores Citace: ZEMENOVÁ, Edita. Postavení fairtradových produktů na regionálním trhu. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31989