Original title:
Marketingová komunikace T-Mobile
Translated title:
Marketing Communicatios T-Mobile
Authors:
Zemanová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Stříteský, Václav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce "Marketingová komunikace T-Mobile" je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část má za úkol čtenářům přiblížit základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, včetně nových a stále aktuálnějších moderních trendů v této oblasti. Praktická část mapuje trh mobilních operátorů v České republice a nastiňuje, jak se nástroje marketingové komunikace používají v konkrétní firmě včetně praktických ukázek již proběhlýchch kampaní.Bachelor Thesis "Marketing Communications T-Mobile" is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is to bring readers the basic concepts and tools of marketing communications, including new and becoming more modern trends in this area. The practical part describes the market of mobile operators in the Czech Republic and outlines how the tools of marketing communication are used in a particular company, including practical demonstration of campaigns have already been held.
Keywords:
advertisement; corporate identity; marketing communication; mobile operator; marketingová komunikace; mobilní operátor; podniková identita; reklama
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20459