Original title:
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Translated title:
Marketing of services in advertising company Minds, s.r.o.
Authors:
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (advisor) ; Blažek, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.This Bachelors degree work focuses on marketing of services in advertising company. This work is divided into two parts, the theoretical and practical part. The first part describes the literary information about marketing of services and basic specificity of advertisement, with the intention of outdoor advertisement. The practical part represents marketing of services in advertising company Minds and analyses customers satisfaction with services through a questionnaire. The gained dates are evaluated and interpreted.
Keywords:
advertisement; customers satisfaction; marketing of services; marketing research; marketing služeb; marketingový výzkum; reklama; spokojenost zákazníka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20451